الحمدلله الحمدلله..........

تو آسانسور بودم یه خانمی سوار شد گفت:چطوری ؟خوبی؟
منم گفتم:الحمدا...
طرف دست زد به هندز فریش یک نگاهی به من کرد یعنی دارم با تلفن حرف میزنم
منم تسبیحمو از جیبم دراوردم ادامه دادم:الحمدا... الحمدا.....

شانس اوردم تسبیحم توجیبم بود والا حسابی ضایع میشدم :)



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت13:16---8 خرداد 1394
سلام سعید جان وبلاگت عالی بود از قالبشم خوشم اومد امیدوارم همینطوری عالی پیش بره.
بوس بوس
پاسخ: سلام مرسی حامد داداش لطف داری


دزد دل ها
ساعت17:39---6 خرداد 1394
وبلاگت رو خوب بررسی کردم بد نبود ولی اگه همینجوری تلاش کنی شاید به وبلاگ یه بچه مقطع راهنمایی برسی امیدوارم در عرصه های دیگه زندگیت موفق باشی. میدونی برای چی آدرس وبلاگ ندارم؟ چون وبلاگ نویسان ایرانی را در حد خودم نمیدونم منظورم تو نیستی ها بلکه همه ی وبلاگ نویس ها به هر حال امیدوارم موفق باشی.

BiG LiKe
پاسخ:ببخشید جملتون توهین آمیز نیست یه خورده؟؟؟؟ انقده وب بده که مثه بچه های راهنمایی میزنه؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:


تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب:خنده دار,عکس بامزه,باحال, | 12:22 | نویسنده : S a e e d |